Another Example Post 3

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Levatio igitur vitiorum magna fit in iis, qui habent ad virtutem progressionis aliquantum. Vide, quantum, inquam, fallare, Torquate. Duo Reges: constructio interrete. Nam de isto magna dissensio est. Sullae consulatum? Praeclare enim Plato: Beatum, cui etiam in senectute contigerit, ut sapientiam verasque opiniones assequi possit. Atque haec contra Aristippum, qui eam voluptatem non modo summam, sed solam etiam ducit, quam omnes unam appellamus voluptatem. Habes, inquam, Cato, formam eorum, de quibus loquor, philosophorum.

Cuius ad naturam apta ratio vera illa et summa lex a philosophis dicitur. Totum genus hoc Zeno et qui ab eo sunt aut non potuerunt aut noluerunt, certe reliquerunt. Certe non potest. Callipho ad virtutem nihil adiunxit nisi voluptatem, Diodorus vacuitatem doloris.

Paulum, cum regem Persem captum adduceret, eodem flumine invectio? Et si turpitudinem fugimus in statu et motu corporis, quid est cur pulchritudinem non sequamur? Nec enim ignoras his istud honestum non summum modo, sed etiam, ut tu vis, solum bonum videri. Quamquam ab iis philosophiam et omnes ingenuas disciplinas habemus; Omnia peccata paria dicitis. De quibus etsi a Chrysippo maxime est elaboratum, tamen a Zenone minus multo quam ab antiquis; Cyrenaici quidem non recusant; At ille non pertimuit saneque fidenter: Istis quidem ipsis verbis, inquit; Quid enim tanto opus est instrumento in optimis artibus comparandis? Non enim in selectione virtus ponenda erat, ut id ipsum, quod erat bonorum ultimum, aliud aliquid adquireret. Sed cum ea, quae praeterierunt, acri animo et attento intuemur, tum fit ut aegritudo sequatur, si illa mala sint, laetitia, si bona. Honestum igitur id intellegimus, quod tale est, ut detracta omni utilitate sine ullis praemiis fructibusve per se ipsum possit iure laudari.

Aberat omnis dolor, qui si adesset, nec molliter ferret et
tamen medicis plus quam philosophis uteretur.

Itaque hic ipse iam pridem est reiectus;